Till er som orkar.....

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: känner mig ena stunden väldigt positiv och glad(kanske för att det är helg) men andra stunden som pessimistkonsult
Favoritgodis: choklad såklart
Är det nåt du absolut inte äter: pölsa och kalvsylta kan jag knappt ens titta på
Kläder just nu: svarta leggings, svarta stövlar, vit långärmad klänning med svart linne under, svart brett skärp i midjan och svart kofta
Musik just nu: just nu är det tyst, men längtar tills vi kommer hem så vi får lyssna på bra musik
Vad sa du senast: skrattade åt en löjlig persons kommentar
Sommarplaner: föda barn? neee, men skämt å sido kommer jag nog inte kunna göra så mycket i sommar. men kanske en bilsemester genom sverige.
Fisk eller badkruka: i pool eller hav?
Hur många kuddar sover du med: 1, fast det är 4 i sängen
Favoritväder: sol!! (fast kommer nog önska regn i sommar)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: bebbe, älsk och...hmm..massa vatten?
Spelar du nåt instrument: jo piano
Morgon- eller nattmänniska: jag kan inte längre svara på det. tidigare var svaret givet: kvälls, men nu...kanske ändå morgon..
Sparare eller slösare: slösare!
Vilka är viktigast för dig: min familj
Tror du på liv på andra planeter: självklart, vore korkat att inte göra det
Kommer du ihåg din första kärlek: givetvis
Älskar du henne/honom fortfarande: älskar? nej, men jag tycker om honom som en vän.
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: ibland
Ser du på kärleken som ett misstag: aldrig!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 2.
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: jo
Snarkar du?: nu med magen mer än innan, annars bara ibland på fyllan eller vid förkylning
Stjärntecken?: fiskarna
Rädd för insekter?: jo det måste jag nog säga
Äckligaste insekten: utan tvekan:spindel!
Största svaghet: vill att alla ska tycka om mig
Det här är jag bra på: lyssna, skriva, sova och välja bra musik
Bästa bok?:  PS jag älskar dig...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: osynlig
Vad vill du jobba som?: jag vet inte än, ska ta reda på det
Chips, morötter eller godis?: oj..morötter i mat, chips som snacks och godis när jag är nyvaken=)
Pizza eller hamburgare?: pizza!!
Skriver du dagbok?: inte mer än här, fast jag gjorde det förrut
Har du nån flickvän/pojkvän?: jag är ju nästan gift ju!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: har redan gjort både och
Stökigt eller välstädat?: välstädat
Gungar du på stolen?: nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i?: höger
Hur är din drömtjej/kille?: som han jag lever med. ärlig, vacker, öm, älskvärd och min
Hur många syskon har du? 2 systrar
Vad är du mest rädd för?: att förlora ngn mer i min närhet
Är du rädd för blod?: fullständigt livrädd!
Saltar du på maten?: om det behövs
Gillar du att sjunga?: jo, men det låter inte vackert
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? ekonomisk, för att jag inte ville gå samhälls?
Anser du att du är stark?: psykiskt ja! men inte fysisk för fem öre
Brukar du sola?: ja på sommaren och ibland solarium
Vad gör du om du får hicka?: håller andan och hoppas att den går över
Röker du?: nej! (underbart att kunna säga det!)
Snusar du?:  nej usch nej
Använder du knark?: har aldrig hänt
Kaffe, te eller inget?: kaffe
Är du en sportfåne?: hahaha
Är du röksugen?: faktiskt itne just nu
Är du rik?: på vad? inte pengar, men en massa annat
Är du fattig?: inte det heller
Är du trött?: japp
Är du shoppingsugen?: väldigt!
Är du töntig?:självklart!
Är du ressugen?: önskar vi hade råd och tid
Är du skolsugen?: inte det minsta
Är du irriterad?: ja, men bara arbetsrelaterat
Är du festivalsugen?: hade vart mysigt ja
Är du alkholsugen?: inte ett dugg
Är du saknad av nån?: kanske?
Bästa åldern?: nu!
Bästa tidningen?: inte vet jag...
Hur sminkar du dig?: oj, lagom?
Hur många timmar sov du inatt?:  8 tror jag
Vilken film såg du senast?: minns inte
Vilken internetsida besökte du senast?: hotmail och läste mail från sassa
Vad stod det i senaste sms:et du fick? hemligt, men att ngn saknar mig i alla fall
Vad gjorde du i förrgår? slöade?
Vad har du gjort idag? duschat, jobbat...ätit glass!!
Vad ska du göra idag? ha myskväll med mig själv
Vilket land besökte du senast?: Förrutom Sverige så var det Finland och innan det Turkiet
Vad såg du senast på tv?: igår såg jag nog på...eller förresten, jag kollade inte ens på tv igår. måste ha vart greys i onsdags
Vad är det för märke på din dvd-spelare?: vet inte...dragon på ena och philips på andra kanske?
Senaste köp?: lunch igår
Vad har du för skor?: idag svarta stövlar
Skulle du säga nej till sex idag?: nope!=)
Är du vegitarian?: nej, jag älskar kött
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag?: nee, men jag har sagt i love you till älsket imorse. jo jag har sagt jag älskar dig till Malin=)
Vad drack du senast?: kaffe efter lunchen
Gillar du att laga mat?: japp, så länge det inte innebär nått trist om steka korv eller köttbullar eller så..
När sjöng du senast?: igår
Vad gör dig lycklig? mitt liv som det är nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar