värme?

tyckte mig höra på vädret i morse att solen skulle kika fram under dagen och komma med lite värme...jag hoppas det blir så.

ska liksom igår hem direkt efter jobbet.
igår när jag kom hem slängde jag mig med en gång i däckstolen med min bok och njöt i solskenet. efter en stund la jag undan boken för att vila en stund och somnade! vaknade av att baby ringde och väckte mig.
hade då legat i solen i 2 timmar och upptäckte att jag hunnit bli ganska rosig om de runda=)

gick in o lagade middag. potatis och köttgryta med sallad.
resten av kvällen blev det lugnt. baby jobbade över.
när han kom hem satt vi tillsammans en stund och gjorde teorilektioner på internet. vart tvärless och ställde mig och bakade kladdkaks-muffins medans baby duschade. sen var vi (jag) spikade framför tv:n till ugly betty och DH.

längtar till fredag då jag ska träffa Sassa. Ska kompa från klockan 11.00.
Blir att fara på stan och shoppa, äta glass på glassbaren och sen mysmiddag hemma hos mig.
har en massa som ska inhandlas, bland annat:

- mandelolja
- bikini
- palestinasjal från Diva
- sängkläder till spjälsängen
- rouge
- skor
- svarta mammabyxor (baggymodell)

nu ska jag gå och handla lite så jag slipper göra det efter jobbet.


Kommentarer
inger

hej gumman! Såg Ugly Betty... gillar verkligen den serien... men du.. .vilken konstig vändning det tog igår... vadå Alex blev Alexis????!!!! Ha en bra dag!!!Bamsekramar!!

2007-04-25 @ 09:47:06
Anna

Inger: jo jag älskar också den serien. hon är nog min idol tror jag! =)
och vändningen, ja jag håller med! fast det fick man ju veta redan förra veckan=)
kramar!!

2007-04-25 @ 10:02:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar