vitt tunt täcker över marken

vinter igen?? vad är det som händer. mitt härliga vårhumör försvann i samma veva som vädret försvann...kliver ut genom dörren imorse och ser ett vitt tunt täcke över marken. suck! och kallt! minusgrader..huga. fleece och vårjacka. för jag vägrar ta på mig vnterjacka igen!

hämtade ju ut paketet från hm igår. hade ju beställt en massa massa. men hälften av allt skickade jag tillbaka idag. men en del var fint. en grå mammakjol, lite längre, behöll jag, en militärgrön jerseykjol passade bra över magen. eller just nu lite stor, men kommer nog passa bra till sommaren. en lite längre farfarsmodell-tröja i rosa pryder mig idag. älskar den! samt en går kortärmad svettis blev kvar. ganska kort över magen redan nu, men det var faktiskt tanken. med ett linne i en annan färg under blir det gulligt! =)
lite småsugen på att beställa fler av farfarströjorna i andra färger...hmm..kanske gör det, får se.
idag hade jag verkligen behövt rensa mig garderob..men vi hade verkliegn behövt börja måla också..mycket man behöver, men så blir man ju sååå slö när man kommit hem och ätit..suck..

har precis suttit och påtat ihop ett förbättringsförslag som jag skickat iväg här på jobbet, så nu känner jag mig nästan lite duktig. =P har jag ju gjort nått nyttigt idag i alla fall.
är himla lugnt vilket på sätt o vis är skönt, men ändå blir dagarna så långa då. jag hoppas i alla fall att jag kanske kan åka hem med baby idag så jag slipper sitta kvar efter stägning och vänta på bussen..

imorgon kommer kira hem!!!


Kommentarer
inger

ja.. inte är det kul när snön kommer igen... men varför slösa energi på sånt som man inte kan påverka... vädret bara äääär!!! Men håller med dig.. vill ju att det ska vara vååår nu!!! Nåja solen skiner ju igen... alltid något. Tänkte ringa dig ikväll... är det någon tid som du är upptagen... puss och kram

2007-04-04 @ 14:42:40
Anna

Inger: nej då! dt är bara att ringa! har inget speciellt ikväll vad jag vet. puss o kram

2007-04-04 @ 14:55:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar