bubbelbad

mina fötter (och allt annat) är mer svullna än nånsin tidigare idag. och jag har inte ens gjort nått speciellt. jag hoppas bara att det inte kommer bli värre..
Liten lever om som aldrig förr där inne. hela dagen har det varit livat. men jag klagar inte. även fast det kan göra ont och vara obehagligt så är det en sån fantastisk känsla som jag inte skulle byta mot ngt annat...

försöker sitta med fossingarna i högläge, men det är inte alltid så himla bekvämt. som tur är har jag min M som killar mig och pysslar om mig. =) tack gode gud att jag har han!

nu ska jag snart spola upp ett bubbelbad till mig. det är så varmt så jag håller på att kolavippa, men att få ligga i vattnet och INTE känna det som att man väger 20 pannor mer än vanligt gör att det är värt det.
efter badet är det nog godnatt för mig. känner mig trött trots nästan 12 timmars sömn inatt.

imorgon ska jag försöka få fingrarna ur och beställa framkallning av de foton som är kvar att framkalla, klistra in de som jag redan har hemma, (inte så många kvar nu) samt kolla igenom lite av de bebiskläder vi fått av M:s systrar.


Kommentarer
madde

Tack för kommentaren i min blogg=) det värmde!
Hoppas du får bukt på dina svullna fötter. Då jag väntade Tilde var jag också himla svullen, men den här gången är det inte lika illa. Så jag ska väl vara nöjd=)
Hoppas bubbelbadet var skönt=) Blir lite avis!

2007-08-09 @ 22:23:50
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

madde: tack själv! =)
det var underbart med bubbelbad! sov gott efter det=)
vad glad om du slipper vara svullen..ja du vet ju hur det är så jag behöver
väl inte förklara=)
ha en bra dag!!
kramar

2007-08-10 @ 11:27:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar