Fortfarande

vaken! tro det eller ej. jag vet, klockan är inte mycket, men ändå..för MIG är den mycket..

sassa for hem för en liten stund sen så nu sitter jag och väntar på sms:et hon lovade skicka när hon kom hem. och NU kom det! =)
hon lovade i alla fall skicka ett sms när hon kom hem så jag visste att det gått bra för henne att ta sig hem..vägarna är ännu inte plogade, trots all snö..

har haft en supermysig kväll med sassa. käkat tacos, ätit en massa godis, snackat en massa skit och kollat mello. behövde verkligen detta kände jag. eftersom jag är helt slut efter att ha jobbat en dag orkar jag sällan hitta på nått efter jobbet, så helgerna bli då man ska hitta på nått. och jag hade inte kunnat hitta på nått bättre. detta var toppen!

baby kommer nog hem snart, ska försöka hålla mig vaken tills han kommer..får se hur det går..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar