inget nytt

att uppdatera egentligen..
helgen har varit helt underbar och mysig.
i fredags kom syster och hälsade på, käkade pizza och kollade så ska det låta. baby kom hem kring nio och då somnade jag, så han fick underhålla henne resten av kvällen..kul tjej va?=)
på lördagen var det kanonväder! klev upp, slängde i oss lite frukost och kastade oss ut på skotern. for på en liten upptäckfärd i rutvik  och jag hittade mysiga ställen att promenera på i sommar..som det såg ut i alla fall..sen bar det av till bergviken och hälsa på svärfar och fikade.
hem igen och börja med middagen som skulle bjudas senare. allt blev toppen och jättemumsigt. samtliga var nöjda.=) käkade gott och myste sedan vidare med melodifestival.

idag skiner solen och det får mig att vilja ut ut ut!! men så minns jag...det är 30!!! grader kallt ute..tror jag stannar inomhus idag..
imorse var sååå mysigt..eftersom baby somnade redan klockan sex igårkväll efter en hel natt utan sömn, så vaknade han fem imorse. jag ÄLSKAR att höra honom lalla på i huset,...chippen kom och la sig o sussade med mig. borrade in sin lilla nos vid min hals och somnade..solen lyste in genom sovrumsfönstret och jag låg bara och njöt av min sovmorgon..baby kom in flertalet gånger och gosade lite. till slut klev jag upp och sen fick jag skjuts till jobbet. älsk!!

jobbar till fem denna vecka, men eftersom jag har semester torsdag och fredag känns det inte alls jobbigt. är redan tisdag så efter idag är det bara en dag kvar innan helg. lovely!! blir kanske att fara en sväng till ikea, om nu älsk får ledigt också..annars ska jag bara mysa på.

har i alla fall kommit på vilken färg det (mest troligt) ska bli i barnkammaren...eftersom det idag är vitt med en svart fondvägg så behöver vi bara måla fondväggen. och jag skulle vilja göra den limegrön. tänk vad vårigt och fräscht! med resten av väggarna vita och vita möbler..snyggt! och barnvänligt...
magen börjar göra sig mer och mer bekant..har inga byxor som passar längre och för första gången är det nått positivt!! =)
insåg här i veckan att jag faktiskt snart är i början på månad fyra...herregud så snabbt tiden går!
men det kommer nog ändå bli en lång väntan på kärleksbarnet...


Kommentarer
Johanna

Ni verkar ha haft en mysig helg. Kan hålla med om att tiden går fort, är själv i vecka 34 upptäckte jag:).

2007-02-06 @ 15:03:12
Anna

Johanna: 34??? herregud...då är det ju dags snart!! vad spännande=) å andra sidan kan man nästan misstänka det när man ser kulan.=)

2007-02-06 @ 15:42:45
Anna

Johanna: 34??? herregud...då är det ju dags snart!! vad spännande=) å andra sidan kan man nästan misstänka det när man ser kulan.=)

2007-02-06 @ 17:15:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar