irritation

eller nått..kanske inte direkt rätt ordval men..
har vart runt och kollat en massa bloggar under dagen i dag och igår. verkar som att många tycker att alla hjärtans dag är skit.."man kan lika gärna visa personen man älskar det hela tiden, varje dag, och ge en present en annan dag"
självklart kan man det..MEN! kan man inte göra det TROTS att man även gör det på alla hjärtans dag?
ni köper väl julklappar på jul? och firar dina vänner när de fyller år? det är väl samma sak? ge jullklappar en annan dag då, då de minst anar det..eller?


Kommentarer
anna wintour

STUREPLAN
*
*
Lär dig av kvinnorna med makten på STUREPLAN. Tillhör du den inre "guldgänget" som bratsen själv kallar det? läs vidare på www.annawintour.blogg.se
*
*

2007-02-15 @ 13:33:22
URL: http://annawintour.blogg.se
Malin

Blev du irriterad när jag skrev så? ;)

2007-02-15 @ 14:28:54
Anonym

Malin: det var INTE riktat till dig gumman! hade inte ens lät din blogg när jag skrev det=) sorry! =)

2007-02-15 @ 19:38:00
Malin

Jag skojade bara älskling!!! Å vad jag saknar dig! Har drömt om dig i natt, helt galen dröm, massa folk från vårt förflutna var med.. ha ha älskar dig!

2007-02-16 @ 07:53:46
Anonym

Malin: vad har du drömt gumman? berätta! och vad är det för blond kille som är i min mage? kommer han vara jobbig att klämma ut?????

2007-02-16 @ 13:04:02
Malin

jobbig vet jag inte..=) han är stooor dock!! hi hi men SÖT!!!!!!! jag har drömt om bebisen, röderik, benny, gunler och abra!! ha ha

2007-02-16 @ 13:18:33
Anna

Malin: stor???? gah! aja...ut ska den..
ja det var verkligen människor från FÖRR!!och jag tror inte jag vill veta VAD du drömt....=/

2007-02-17 @ 22:05:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar