lång lista

oftast på tallriken: åhh..jag försöker vara nyttig, så vanlig husmanskost är vanligt nu för tiden, men tyvärr blir det kinamat och pizza allt för ofta...
bästa klubben: finns inte så mycket klubbar i luleå=)
då vet jag att jag är kär: när jag känner som nu.
detta gör jag när jag är ledsen: vanligtvis håller jag dte inom mig, men nu förtiden kan jag inte hålla mig från att gråta. ledsen eller inte..
hit går jag helst: hem
bästa presenten jag fått: kameran jag fick av baby i julklapp
älskar att ge bort: presenter öht
skor: alla möjliga!
jag spelar: piano
efterrätt: är inte så mycket för efterrätt, men om jag måste välja så friterade bananer med glass och sirap
dagens lögn: ingen lögn idag
ditt rum är: mitt hus är? snarare...mysigt!
din hobby: baby, vänner, bäbis, inredning osv..
vad är det för veckodag? måndag tyvärr
vad åt du senast: frukost bestående av yoghurt med fullkornsflingor, lingongrova med kokt ägg o kaviar
vem fick du mail av senast: malin
vem fick du sms av senast: älsket
senaste bussresa: imorse till jobbet
manchester eller jeans: jeans
sover du naken: förrut ja, men kan inte sova utan stöd för brösten i mitt läge..=)
vad gör du när du inte kan sova: inga problem med det inte!
vinyl eller cd: cd
när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: landet, självklart
hur många dagar i veckan går du på fest: aldrig nu för tiden...om fest räknas som att dricka alkoholhaltiga drycker..
bör stockholm vara sveriges huvudstad: ja, varför inte?
vad tycker du om lunarstorm: tråkigt..men ändå hänger jag där av ngn anledning. hålla koll på syrrorna=)
om du jobbade i en tobaksaffär, skulle du sno mobila påfyllningskort om du fick chansen: nope
favoritfilm: armageddon, på andra sidan häcken, ice age...
spelar du i ett aktivt band: inte det inte
skulle du bryta mot lagen om du på förhand visste att du kom undan med 90% säkerhet: beror på vad det gällde
hade du kunnat tänka dig att bli polis: nää..är alldeles för rädd av mig. (och nej malin, du skulle inte heller passa som det! =) )
vem får dig att må dåligt: tyvärr finns det folk som får mig att må dåligt, dock har jag iaf färre omkring mig nu är förr.
klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: nope, gör det ju säkert själv så..
är du ett intellektuellt geni: absolut!
blandar du svenska med engelska när du skriver: vet inte...ibland kanske
vad tycker du om fredrik reinfeldt: tycker inte mycket alls eftersom jag inte är insatt
tittar du på musikbyrån: nee
är du den som avslutar telefonsamtal: vilken fråga...är väl olika
vad gör du om tio år: samma som nu fast förhoppningsvis trivs jag bättre på mitt jobb.
vad gillar du för kakor? choklatechip cockies, eller ballerina med sylt
vilken är din favoritpaj? skinka och broccoli
vad äter du helst till middag? nått gott
vem lagar din mat? jag
varför är du inte vegan? för att jag tycker om kött
vad heter dina husdjur? kira, chippen och Azlan
hur många skor har du? alldeles för många
vad har du på dig just nu? guldiga sneakers, svarta sparrisbrallor som är ALLDLES för små i midjan nu..(måste köpa mammabyxor), beige-brun omlottklänning, svart långärmad tröja och svart kofta med guldknappar
vad har du för frisyr? plattat och lugg
hur många timmar sov du inatt? hahaha..typ 12??
hur många timmar brukar du sova per natt? nu för tiden mellan 8-12, annars 6-7..
vad vill du ha på smörgåstårtan? ååå vad gott! nu blev jag hunrig...skinka,ost,räkor och mycket grönsaker
vad dricker du helst till maten? mjölk
vad dricker du helst på fest? festar inte nu, men annars..vitt vin..
vad åt du till frukost? svarade på det tidigare
hur många cigg har du rökt idag? inga..har hållt upp sen 2:a januari.
vad jobbar du med? kundmottagare på ett bostadsföretag. mest studentlägenheter..
har du skrivit någon egen låt? egan texter, men ingen egen melodi
vem hånglade du senast med? baby!!!
vem saknar du? baby!! (sov ju bort hela gårdagskvällen..)
är du pinsam på fyllan? tror att jag kan bete mig, men visst har man väl gjort diverse pinsamma saker..
vad stog det i den senaste smset du fick? Hej gumman. Har du vaknat? =) hoppas du får en bra dag. älskar dig. hörs senare. Kram
vem var det ifrån? gissa
skriver du dagbok? i perioder
vilken färg har du på dina underkläder just nu? vita
vad gjorde du sönder senast? ett glas
har du blivit hotad på telefon? tror inte det...
vad är det sämsta med p-piller? hormoner..
vad var det senaste du köpte? oj, en massa saker på ikea i går. nej förresten. lingonsylt och hårfärg.
vad har du dåligt samvete för? inget alls just nu.
vad heter dina favoritgosedjur? gosedjur som i mjukdjur eller? i sånna fall: har inga
vem kramade du senast? om inte kissarna räknas så baby.
vad är du beroende av?  massor! hmm..god mat, baby, bäbis, gumman min, vårt zoo....
är du sexuellt frustrerad? absolut inte
har du duschat idag? japp. en lång och varm dusch imorse.
vem vet mest om dej? baby och Malin.
vad luktar det just nu? just nu...inget speciellt...


(malin gumman..kopiera och gör listan! =) )



Kommentarer
Malin

Hur gick det hos BM?!?!

2007-02-19 @ 12:10:50
Anna

Malin: inte varit än...klockan tre=) saknar dig gumman!! kan inte fatta att du snart är här!!!

2007-02-19 @ 13:09:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar