Liiiite gladare idag...

fast de vore väl konstigt annars, eftersom det är svårt att vara nå mycket argare...
var så less på allt igår, idag när jag vaknade var jag nästan lika arg, men så insåg jag...det är BARA jag som för min dag förstörd genom att gå omkring och sura, jag måste jobba heltid idag oavsett hur sur jag är, så det är bara att försöka göra det bästa av situationen...
har en ny tjej här idag, men det verkar inte sitta fast och jag slipper ju vara själv så..
imorgon ska hon också vara här och då ska jag sluta två..hoppas hon klarar sig....

igår var jag på stan...shoppade lite..
hittade ett par mammabyxor på lindex. de jag egentligen ville ha fanns bara i stora storlekar, men jag hittade ett par andra...köpte de i strl 36 men jag har inte rik´tigt bestämt mig än om jag ska behålla dom. hade tänkt försöka strutta runt i dom hemma ikväll och bestämma mig. de satt snyggt i häcken i alla fall=)
hittade även en super mysig tröja på hm med jättehög krage, skönt att mysa ner sig i. svart och grå är den. även två mysdressar åkte med eftersom jag som sagt inte kan sova nude längre....
plus ett par vita tjocka benvärmare som jag tänkte använda som knästrumpor.

var sen på åhlens och skulle köpa underlagskräm, pude och concealer. tjejn var jättegullig som hjälpte mig och det slutade med att jag inte köpte nått, fick istället med mig en massa prover hem. fick så mycket prover att jag inte kommer behöva köpa nån underlagskräm..=)
ska köpa allt något dyrare, lika bra när man använder det så pass ofta, och de dyra är ju även drygare. har redan fastnat för en av dom, men jag ska även prova de andra innan jag bestämmer mig.

nu ska jag snart luncha. mumma! och skönt att få pausa ett tag.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar