love is in the air

den perfekta alla hjärtans dagen igår. helt underbar!
kom hem kring två och började direkt med maten. tog sin lilla tid med det blev såå gott. oxfile i ugnen med champinjonröra, potatisgratäng och rödvinssås. till förrätt skagen-toast.
dukade fint med ljus och en massa hjärtan på bordet. ett allahjärtansdag-kort och en present till baby.
han blev såå glad när han kom hem!!
och jag fick också en present!! det trodde jag verkligen inte vilket gjorde att jag blev ÄNNU gladare. fick jättefina rosor och ett halsband. märket var: fröken annas juveler. så det stod det på asken. gulligt=)
ett jättefint silverhalsband med ett litet hjärta på med rosa pärlor=)
jag älskar min baby!!!
efter det tvingade han in mig i sovrummet och ner i sängen. bäddade om mig och slog på tv:n och sen gick han och plockade undan efter middagen. sötnosen=) sen låg vi bara och mös resten av kvällen..jag är som nykär...underbara känsla...

idag ska jag träffa sassa. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men kanske ta en fika på stan. hade vart mysigt.
våra små kisse-bäbisar är och kastreras nu....men de kommer inte hem förrän kring fyra så jag hinner träffa sarah innan. hoppas att det går bra för våra små solstrålar....
jag hoppas även att de kanske slutar väcka mig på natten nu...VARENDA natt har de börjat väcka mig...ska kelas, och visst är väl det himla mysigt, men jag vill SOVA!! har slutat med att jag måste kliva upp, pinka, he ut de från sovrummet och stänga dörren...trist..

kira är hemma igen! avskyr att ha henne borta...inge kul alls. blir så tomt utan henne... och hon var såååå gosig igår när hon kom hem. idag också. fick kramas lite med henne på morgonen! =)
hon till och med pussar lite på kissarna när hon kommer hem nu=)

jag räknar ned dagarna tills min snutta komemr hit. och denna gång kommer hon inte bara hit över en helg eller nån vecka..hon FLYTTAR hit!!! tillsammans med sin M. ska bli så underbart!! så mycket mysigt vi ska hitta på tillsammans...igen. äntligen! kommer blir en underbar vår!


Kommentarer
Malin

Jag ÄLSKAR dig!!! Du är den finaste vän man kan ha!!

2007-02-15 @ 09:40:52
Anna

Malin: ååhh gumman! saknar dig!! kom HEM nu!!

2007-02-15 @ 09:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar