myyys!!!!

så var man tillbaka efter långhelg...och det har varit sååå underbart!!
har hunnit med en massa massa, men jag tror inte jag orkar skriva ner allt här...
i torsdags var jag i alla fall med syster på stan på förmiddagen och inhandlade diverse kläder som kan komma till användning både nu och sen..
en grå stickad klänning som redan använts flitigt, en svart klänning från hm som ännu inte använts men som nog blir fin till leggings och en långärmad top, en randig v-ringad tröja som var aningens större, samt ett par guldiga gympaskor..var inte planerat men jag kunde inte låta bli när jag hittade dom. sååå söta!

så idag är jag prydd av svarta legging, svarta knästrumpor, guldiga skor, svart linne, grå klänning och grå kofta...såå skönt för magen som redan börjat synas ganska mycket..eller mycket och mycket, men den syns i alla fall..dock ser jag fortfarande bara tjock ut..har inte hunnit bli ngn riktig kula än..

jobbar förmiddag denna vecka vilket inte känns allt för betungande..känner mig lätt och glad just nu..klockan är inte mer än åtta och det är redan ljust ute...
vad ska man roa sig med denna vecka måntro? är en massa folk som jag skulle behöva passa på att träffa då det känns som att det hinns bättre när man slutar tidigt.. eller behöva...som jag VILL träffa såklart..fel ordval..


nu ska jag smita till fikarummet och surra med M som jag hör har kommit..verkar som att semestrarna har löst sig här medans jag vart borta. lovely!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar