Nästan helg

Nu är helgen i antågande och denna vecka har gått så snabbt...TROTS att ajg jobbar till fem! det trodde jag aldrig. kan kanske bero på att det bara blir ljusare och ljusare, och vem kan säga att man inte blir lite gladare och lite lättare av ljuset? så är det då för mig i alla fall.
inte bara denna vecka gå snabbt, utan alla. är redan inne i fjärde månaden vilket betyder att det bara är 5 kvar. va??!!

älskar att baby är så förstående som han är. känns jobbigt och trist att vara så trött hela tiden och känner av någon anledning att jag hela tiden måste be om ursäkt för det. jag VET att jag inte behöver det, men jag vill ändå att han ska förstå mig. förstå att det inte bara handlar om slöhet utan om total utslagenhet..kan inte fatta att han förstår. jag försöker givetvis förklara allt så gott jag kan men det är inte så himla lätt alla gånger..förklara hur det känns att ha ett litet kärleksbarn i magen.....går inte...
igår sa jag (återigen) att det var jobbigt och förlåt för att jag är så tråkigt hela tiden.
- men gumman, jag tycker bara att du är söt!
kunde han säga nått finare? jag älskar honom!!

längtar tills mammabyxorna kommer för nu börjar det klämma rejält, hur många knappar jag än lämnar öppen i byxorna..

idag har jag cravings efter helenas gratäng! bara MÅSTE ha det till middag! mmmm...
andra craving nuförtiden.
på morgonen: fil med hallonsylt och fullkornsflingor samt smörgås med leverpastej.
sen kan jag även tillägga att jag är törstig KONSTANT! får dricka heeela tiden..har hittils hunnit med säkert 2 liter vatten och hinner nog med nåra till...inte konstigt jag får springa upp och pinka flera gånger per natt...=/

idag ska vi hälsa på pappa och rut. mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar