öronorgasm!!

kan man lugnt säga!!
gah!! ryser ända in i benmärgen...

mika- grace kelly (blir så glad av den låten att jag inte vet vart jag ska ta vägen)
The fray- how to save a life ( helt enkelt bara så sjukt bra...den är så bra att jag nästan börjar gråta..)
Lukas Rossi- Headspin (för er som följde Rockstar Supernova...grym kille..ahr dessutom aldrig sett en kille passa så bra sminkad som han=) )
Coldplay - Clocks ( har egentligen ingen förklaring..rysningar helt enkelt.)
The Killers - Mr Brightside (har inte hunnit lyssna sååå mycket på den än, men den är grym)


kan förövrigt meddela att jag beställt Rockstar Supernovas skiva. Eller beställt snarare..Ska låsa in mig i en vecka när den kommer och bara lyssna lyssna lyssna..jag o kärleksbarnet..=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar