sååå

nu orkar jag inte grejja mer med denna sida...
den blev i alla fall ljusare och jag ska försöka lägga in lite nya bilder där på toppen, bara det att jag brännt ut alla bilder för att det var så lite plats kvar på datorn..meck..
och när jag är så dålig på allt vad detta heter så orkar jag inte..

igår gjorde vi inget speciellt efter jobbet. lagade korvsoppa och åt tills jag höll på att spricka..sen var det ju OC och What about Brian..somnade i soffan kring halv elva kanske. (vaken längre och längre för varje dag, ser ni det?) M tyckte jag skulle krypa ner i sängen och sussa, men jag vägrade...inte sjutton vill jag väl gå o lägga mig utan honom..usch..så jag somnade hopkrupen under ett täcke i soffan. =)

haft otäcka drömmar inatt..usch..drömde att jag och min gumma M var ovänner..usch! ingen mysig känsla att vakna till alls..tur förvisso att det bara var en dröm och att det i verkligheten inte alls är så, utan att hon istället är min förevigt älskade själsfrände som ska FLYTTA HIT!!!
haha, jag vet att jag tjatar, men jag är så GLAAAAD!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar