shoppat

nu har jag shoppat lite! eller ganska mycket egentligen..nja..men mer än min plånbok tillåter..
ett par mammabyxor inhandlades. hoppas att de blir bra..de såg helt okej ut på bilden men man vet ju aldrig..
även ett par till byxor blev mina. tänkte att lite baggy-byxor kunde vara bra då de sitter UNDER magen..
ett a-linjeformat linne med glittrig lurextråd, lite att växa i.
ett par sommarskor som jag varit på jakt efter hittade jag också. trodde INTE att jag skulle hitta de på hm av alla ställen, men de fick åka med i varukorgen också.
sen handlade jag en ljusblå randig tröja till martin och en brun lite tjockare tröja till honom.




blev lite oordning bland bilderna men ni kanske förstår vad som är vad?=)

har precis ätit lunch...hade tyvärr inte med mig ngn matlåda idag så trots mina tappra försök blev det ett onyttigt alternativ idag..bacon och broccoli-paj, men jag ÄLSKAR ju paj..åt en massa tomat och gurka till så det blev kanske liiiite nyttigt i alla fall....?

moterade upp våra lackhyllor i sovrummet igår. eller snarare så gjorde baby det..även våra snygga spots på undersidan av hyllorna så nu har vi riktigt mys-pys i sovrummet. hann till och med med att färga mitt hår OCH hålla mig vaken fram till klockan tio!! det ni!


Kommentarer
anna

testing

2007-02-21 @ 14:24:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar