sol i sinne

vill bara meddela att jag tar tillbaka allt jag sa tidigare om allt som var dåligt..
hihi=) som sagt, är jag ledsen är ALLT skit och är jag glad är ALLT bra=) nja, men nästan i alla fall...

var på stan med sassa igår...hittade inga byxor så jag lägger nog ner det tills det blir att köpa mamma-brallor och kör med klänningar och tunikor med leggings tills dess.
efter en liten shoppingtur satte vi oss på åhlens för en fika. smörgås för mig och varm choklad med grädde. nostalgi från BO-tiden. eller vad säger du sassa? =P
lite skitsnack och mys och sen kom baby o hämtade mig.
sarah: du är toppen! bland det bästa som finns och jag tackar min lyckostjärna att jag har dig!
älskar dig för den du är och den du har blivit.

städade igår när vi kom hem. slängde in fisken i ugnen och sen drog jag fram dammsugaren och gick an som ett yrväder tills maten var klar. efter det slängde sig baby i sänge och glodde tv och jag drog på mig lurarna med skönaste musiken och spelade lite betapet.
sen var det dags för bak. pappa, rut och dessi kommer ju på middag på lördag så jag tänkte jag kunde göra iordning efterrätten. cheesecake. sååå mumsigt! så nu står den i frysen och väntar på att bli uppäten.
till middag blir det kreolsk gryta. mumma!

ikväll hoppas jag på att syster ska komma med sin kära kille. blir ensam ikväll då baby ska käka middag med sina systrar. set blir sambofritt för dom ikväll. om han nu inte måste jobba, det har ju snöat en hel del...

snart kommer smörgåstårtan som jag och M fixát till lunch idag. ska äta IHJÄL mig!!


Kommentarer
Sassa

Sötnos! Du är världens finaste, jag älskar dig också. Tänkte faktiskt igår när jag kom hem att chokladen var nostalgi! =) Puss och kram

2007-02-02 @ 12:51:30
URL: http://axhammar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar