Söndag

och som söndagar SKA vara så har denna varit lugn och skön.
baby kom hem kring tolv igår (jag var fortfarande vaken!!) och sen skulle han ut och jobba igen halv fyra...jag sov som en liten stock, men vaknade klockan åtta när han kom hem igen=)
myste på och sen har vi rantat lite. kom hem och fick besök av min faster och min kusin och sen somnade vi i soffan...sen dess har baby jobbat och kom nu precis hem med mat!! har alltså inte ätit middag än, och jag kan lova att vi är TVÅ som är hungriga nu=)

har just avslutat en timmes samtal med snuttan min som snart är här. flyttlasset går på tisdag så nu kan man nästan räkna ner timmarna..underbart!

nu ska jag äta!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar