Sött sms

fick världens gulligaste sms inatt av min gumma.=)
det gulligaste som stod var ändå: långltas ever fil!
antar att det kanske skulle stå: längtar efter dig, men "ngn" var visst aningens onykter kanske? hihi=)

sol idag också, men så kallt att man fryser ända in i benmärgen...hade -31 grader ute hos oss imorse..var INTE sugen på att bussa till jobbet. och INTE sugen på att börja klockan åtta istället för tio på grund av morgonmötet..suck..var helt säker på att det var älskets klocka som ringde, men han hade tydligen redan klivit upp..dock kom han in då han hörde att min klocka ringde och kröp ner en stund. guld värt!! men trots att jag i vilda protester försökte säga att jag inte ville kliva upp, inte ville fara på jobbet, att jag frös, var trött, osv...så sa han inte det jag ville att han skulle säga:
-stanna hemma gumman..
men det trodde jag i och för sig inte heller....så nu sitter man här..men det är fredag i alla fall. =)

vet inte riktigt vad som händer i helgen. hade som önskemål att gå ut och käka och sen gå på bio, men jag vet inte vilken dag det blir...annars tror jag inte vi har så mycket planerat. skönt!


Kommentarer
Malin

hmm.. jo, det var det jag menade... jag saknade dig så mycket igår, så jag var bara tvungen att skicka sms.. jag vågade inte ringa dig eftersom du är den tröttaste jag vet..=) Älskar dig sååå mycket, tack för att du finns och för att du är min vän!

2007-02-23 @ 10:57:35
Anna

Malin: hihi, ja jag är nog den tröttaste...=) inte i vanliga fall dock, men nu...suck..
tack för sms:et i alla fall, jag vart jätteglad!=) älskar dig gumman min!!

2007-02-23 @ 12:49:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar