stulen lista av M

Tio första:

Första bästa kompis: Nina

Första bil: Har faktiskt haft en bil trots avsaknaden av körkort. Citroen Ax GT

Första kärlek: Eddie

Första husdjur: hmm..minns inte vilket som var första

Första semester: Mallorca (tror jag)

Första jobb: hmm..Första riktiga var nog i sthlm som receptionist

Första köpta skiva: köpte sällan skivor då min styvfar hade så bra musiksmak. snodde hans guns skivor=)

Första riktiga kärlek: riktiga...då måste jag nog faktiskt säga Martin

Första piercing: öronen..var kring 5-6 år tror jag..

Första konsert: ...mycket jag inte minns...



Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken: oj! nyårsafton

Senaste bilfärd: traktor till jobbet imorse=)

Senaste filmen du såg: på andra sidan häcken i söndags. grymt bra!

Senaste ringda telefonsamtal: hmm..har nog inte ringt sen igår..

Senaste bubbelbadet: ngn gång på nordpolen

Senaste spelade cd: lyssnar aldrig på cd..bara dator

Senaste kyss: från baby såklart!

Senaste gången du grät: haha.igår! skrattade och sen grät jag..har ingen aning om varför..händer konstiga saker nu för tiden...

Senaste måltiden: frukost imorse bestående av lätt-yoghurt(beroende), rostat macka med leverpastej och smörgåsgurka. nej just det, C här på jobbet överraskade just med fruktsallad. mumma!


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope

Blivit arresterad? jo pinsamt nog

Blivit kär vid första ögonkastet? nej faktiskt inte

Fått ditt hjärta krossat:? många gånger. dock räknar jag inte killar då, tjejer är hemskare.

Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej

Haft ett one night stand? japp

Busringt till nån? många gånger=)

Sju saker du har på dig:

 

1. vit långärmad farfarströja

2. svart kort klänning ovanpå med fickor

3. svarta smala jeans

4. svarta stövlar

5. rött brett skärp

6. vita underkläder

7. vita strumpor


Sex saker du gjort idag:

1. har inte hunnit med så mycket än men..ätit frukost

2. sms:at

3. druckit te

4. haft svårt att komma ur sängen

5. pussats

6. sminkat mig

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Martin

2. foton på mamma

3. våra husdjur

4. knodden i magen(även fast jag inte fattat det än)

5. vårt hus



Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Malin

2. Martin

3. Sassa

4. Jossi


Tre val:

Svart eller vit? Beroende på vart..

Sommar eller vinter? Sommar!

Choklad eller chips? Chips...och ibland choklad...


Två saker att göra innan du dör:

1. Fortsätta leva mitt liv som jag gör nu 

2. 



Kommentarer
Malin

Hej älskade! Jag saknar dig ofantligt!!!
En fråga.. NÄR blev Du arresterad, och varför vet jag inte detta??? =)
Det kommer snart en till lista du kan stjäla..=)
Älskar dig!

2007-02-13 @ 11:03:05
Anna

Malin: Haha!! =) utanför åhlens under min "vilda" period..bodde i kråkslottet då så det borde du veta...hmm..saknar dig också! ofantligt!

2007-02-13 @ 11:52:36
Anna

oj...hehe=) jag såg inte att du också skrivit ofantligt förrän nu=)

2007-02-13 @ 11:53:00
Malin

Hä hä! Nu minns jag! Jag döööör!!! Herre jesus vad roligt! Jag längtar såååååå tills vi kan sitta ner och prata gamla minnen i måååånga timmar! love you! puss

2007-02-13 @ 13:23:02
Anna

Malin: ja nu i efterhand kan jag ju faktiskt skratta åt det, men det var inte det MINSTA kul då det hände=) men mamma var ju rolig..sa ingenting och sen kom hon upp på mitt rum, satte sig på sängkanten och tittade strängt på mig..och sen säger hon:
- var det kul att åka polisbil? och börjar gapskratta!
kunde hon inte bara ha blivit arg? haha=)

2007-02-13 @ 13:30:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar