tidig dag

idag..slutar redan klockan två. fortfarande är M och U sjuka, men vikarien är här och ska vara själv mellan 2-5. antar att jag kommer åka på att jobba heltid torsdag och fredag..suck..har nog inte direkt nått att säga till om och jag hatar det. önskar jag kunde ställa krav. typ: om jag ställer upp nu i veckan vill jag sluta två nästa vecka istället. men jag vet att det inte är ngn idé.

igår jobbade jag som sagt heltid och ärligt talat känns det som att det blir för mycket för mig just nu..jag är helt slut efter en 75% arbetsdag och igår avr jag totaldäckad..
baby kom o hämtade mig, beslutade att vi inte orkade laga mat så vi stannade och köpte pasta på chatta. den godaste pastan som finns! åt och sen gosade vi på fram tills att jag somnade kring sju- halv åtta..
känns som att jag aldrig träffar baby när jag bara sover hela tiden...hoppas det vänder snart.

idag kommer min gumma!! vet inte om de kommit fram än, men jag skulle gissa det, och jag skulle gissa att de ligger och sover sött nu efter att ha kört hela natten.
ska bli helt underbart att träffa henne!

nu ska jag fortsätta njuta av att magen ryms i mina nya mammabyxor=) och hämta mig en kopp te.
fryser!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar