trött

många rubriker nu för tiden som heter så...men så är det, bara att konstatera och acceptera. men eftersom det är av den anledningen att vi väntar på vårt kärleksbarn så finns det inte en tvekan om att det är värt det!

igår for jag hem direkt efter jobbet. skönt var det...slängde mig i soffan med teoriboken( ja jag har äntligen börjat, har inga ursäkter längre) och läste en massa..var ganska duktig måste jag säga, men det kändes skumt att plugga igen för första gången på...hur många år?
somnade tyvärr efter ett tag, men hade redan hunnit med en massa då.
vaknade till liv och lagade babys favoritmat. lasagne! och jag måste ju erkänna att det inte bara är han som tycker om det, så nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli lunch så att jag får äta min matlåda.=) (just nu kretsar det mesta runt hunger och mat)

fortsatte kvällen med att dricka grönt äppel-te plugga lite mera med baby i famnen..han låg och gosade med magen! =P
insåg att jag läste samma rad 147 ggr utan att fatta nått så jag la ner.
nojsade på lite...=P och sen gick vi ut för att skuffa in all ved i garaget. har legat i en jättehög på gården, men igår tog baby hem traktorn så vi fick lite hjälp av den kan man säga=) in med allt det och sen var jag slut för kvällen...oväntat?

idag ska jag på stan efter jobbet och försöka hitta ngn bra allahjärtansdag-present till baby...men jag har INGEN aning om vad jag ska hitta på...suck...vill komma på nått personligt..
sen blir det överraskning för honom när han kommer hem på onsdag. =)

nu ska jag hämta te.....


Kommentarer
Sassa

Räcker inte att du ska bära barnet i nio månader och sen amma som en alla hjärtansdagpresent? Kräsen kille du har =P Jag tror förresten att jag har hittat skivan med Bonniers körskola. Eller jag hittade den när jag flyttade, sen vet jag inte om jag tappat bort den igen, men den är inte så svårhittad. Något du är intresserad av att låna? Jag pluggade bara på den innan jag skrev teoriprovet. Mysigt att träffas på torsdag stumpan. PUSS!

2007-02-13 @ 12:35:34
Anna

Sassa: haha, ja man kan ju tycka att man offrar tillräckligt för stt slippa tänka på present..min kropp!=)
vore ju toppen om du hittat skivan! den vill jag VERKLIGEN låna! för nu jäklar! =) syns på torsdag, och håller med om att det ska bli supermojsigt!=)

2007-02-13 @ 15:41:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar