underbara liv!

jag är så glad! jag är så underbart lycklig och har så otroligt mycket att se fram emot att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!! solen skiner ute och allt är bara så vackert...
jag uppelver allt på ett helt annat sätt än tidigare..jag SER så mycket som jag inte sett tidigare....
så mycket nya intryck hela tiden...kanske det som gör mig trött?=)

var till BM igår. allt var bra. fick lyssna på lill-hjärtat!!! fatta att det är ett litet litet hjärta som slår där inne! kan inte fatta att det är sant. Barnmorskan klämde på magen och säger:
-ja där ligger den...
va?? kan du känna den? allvarligt? SÅÅÅ FRÄNT!! kan inte beskriva känslan.
det gick till och med bra att lämna blod. haha! inget kan stoppa mig nu! =P

helgen har vart underbar. i fredags stack vi direkt till stugan efter att baby kommit hem med pizza till en sussande liten mamma..=)
myste på där. på lördagen vaknade vi klockan åtta till strålande solsken och underbart väder. var ute precis hela dagen och på eftermiddagen begav vi oss tillbaka mot luleå. bortbjudna på middag hos carlsson och cissi. underbart god mat, trevligt sällskap och mello.
på söndagen vaknade vi samma tid till strålande sol. gick ut med kira på en promenad och sen slängde vi bara i oss frukost och stak till ikea. myspys! =)

nu är det ny vecka och jag jobbar till fem. och inte ens DET som kunnat förstöra hela veckan kan få ner mig. haha! =)

har idag bokat biljetter till mig och småtjejerna till Bounce som ska uppträda i Kulturhuset 31:a mars. ska bli superskoj!

nästa underbara grej att se fram emot: min älskade älskade sockersnipa som flyttar upp. nästan bara en vecka bort!


Kommentarer
Malin

Sockersnipan längtar efter sin lilla hallonpyssling!!!

2007-02-20 @ 15:25:01
Anna

Malin: min qutiepie!! kom HEM nu..=) hihi, känns skumt att säga hem om dig och luleå=)

2007-02-20 @ 16:51:18
Malin

Luleå är alltid HEM!! Men, det känns sjukt att den här tiden nästa vecka, så BOR vi i samma stad!!! Tjihooooo!!!

2007-02-21 @ 08:20:12
Dodo

Oh va underbart tjejen! Grattis till bullen i magen :)

2007-02-21 @ 14:38:24
URL: http://dodo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar