uppdatering

ALLT är så mycket bättre nu!! fick just veta att M kommer imorgon, vilket gjorde min morgondag sååå underbart mycket bättre. tack gud!
plus att jag då slutar klockan två idag, skönt!

åter till "alla" kläder jag beställt och köpt.
hämtade paketet från hm igår.
babys båda tröjor passade perfekt! =)
dock var det inte mycket av mitt som passade...
baggy-jeansen var inte alls bra..kommer inte att använda de så det är lika bra att skicka tillbaka dom.
mamma-jeansen var alldeles för stora..suck..så de skickas också tillbaka..
och de supersöta sommar-skorna var konstiga...de var så platta så tårna stack upp längst fram...
dock ska jag behålla mamma-jeansen från lindex. har de på mig idag och jag NJUUUUUTER!! plats för magen! =P

idag ska jag fara hem direkt efter jobbet och mysa på..kanske vila lite så jag orkar vara vaken med baby ikväll.. och nu när jag vet att jag kommer kunna jobba som vanligt i alla fall på fredag. slutar alltså två då och hinner in till stan för att inhandla lancomes underlagskräm...ska även köpa nått puder och ett täckstift.

nu är det lunch snart..
blir fiskgratäng med plommontomater till, och till middag blir det fiskpinnar. jag har hört att mitt barn kommer bli väldigt intelligent om jag äter mycket fisk=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar