2006 års lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, jag gjorde en massa saker. Bland annat köpte vi hus..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hmm....nä..
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte detta år.
5. Vilka länder besökte du?
Turkiet
6. Är det något du saknar år 2006 som du vill ha år 2007?
Saknar och saknar...nä, faktiskt inte. har precis ALLT jag vill ha
7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid att minnas?
hmm..finns så många bra saker med 2006 som jag aldrig kommer glömma. men bland annat utlandsresan med baby. har nog aldrig haft så skoj tillsammans med någon..
8. Vad var din största framgång 2006?
Mina framgångar var att jag träffade och behöll min kärlek. (träffade förvisso honom 2005 men..)
9. Största misstaget?
Så här i efterhand kan jag inte direkt påstå att jag ångrar en enda sak faktiskt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nope. inte allvarligt i alla fall..
11. Bästa köpet?
ett hus!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
ett hus! =P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2006?
ååhh! vad hette den?? de spelade den hela tiden i turkiet....de visslar i den..love generation!! =)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare,gladare,gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
jag har gjort allt jag önskat (jag vet att allt detta låter klyschigt, men det är sant...)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
rökt
18. Hur tillbringade du julen?
med baby och rantade runt
19. Blev du kär i år?
nej, jag var redan kär. men varje dag gör han en annan liten sak som gör att jag blir kär av ännu en anleding.
20. Hur många one night stands?
Inga
21. Favoritprogram på TV?
kan inte bestämma mig om det är ugly betty eller greys
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej
23. Bästa boken du läste i år?
" P.S Jag älskar dig..."
24. Största musikaliska upptäckten?
Gör musikaliska upptäckter dagligen ibland. Senaste var dock Black Label Society
25. Något du önskade dig och fick?
japp!!
26. Något du önskade dig men inte fick?
det finns väl alltid nått man vill ha men inte kan få?
27. Årets bästa film?
ingen aning..
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2006?
oj..var hemma? minns inte..
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
tror inte det..mer pengar?
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
hmm..har hittat mig själv nu. flackat fram och tillbaka en massa tidigare i min stil, men nu har jag hittat rätt. mycket klänningar, mycket stövlar, snygga väskor...osv..
31. Vad fick dig att må bra?
baby
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen
33. Vem saknade du?
Mamma, alltid mamma
34. De bästa nya människorna du träffade?
hmm..vet inte om jag träffat så många nya, men en del jag kännt under 2006 har växt otroligt i mina ögon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar