ååh..

jag är så dålig på att uppdatera..men jag ska försöka nu. har dock inget vettigt eller intressant att skriva....

är hungrig som en hyena och vill bara hem nu. tröttsamt att jobba till fem. stendött och nästan ingen personal kvar..men det är inte direkt så man kan gå hem heller..
idag blir det bandpasta med skinksås till. mumma!! är sååå sugen på det och magen skriker.
efter mat blir det ugly betty och greys anatomy, veckans höjdpunkter! på tv alltså=) plus att lillasyster jossi nog kommer idag också. ska bli mysigt. var länge sen jag träffade henne nu..ska försöka att hålla mig vaken..har ju en tendens att bara sova nu för tiden. är världens tråkigaste sällskap...

imorgon ska vi och hälsa på pappa och rut. ska också bli mysigt. har inte träffat de sen annandagen så vi var där på middag, men vi hann i princip bara äta så var vi tungna att fara då M vart kallad sandning..så vi får försöka igen.

så..så rolig är jag...har inget annat att meddela. helt tom på energi men jag kan meddela att ni nu beställt säng och skänk från ikea. hoppas det inte är så lång leverans....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar