äntligen mätt o belåten

har nu vart på jobbet ganska länge. börjar åtta istället för tio och sen kom jag lite mer än en halvtimmer för tidigt. mackor skulle det bjudas på klockan åtta så jag struntade i att äta frukost...och NU precis har jag ätit. hann bli så hungrig att jag trodde jag skulle kräkas..ja jag vet, fräsch...men så var det. men nuuuu äntligen är jag mätt och belåten och kan nöjt konstatera att jag slutar två timmar tidigare idag. klockan tre! ska bli sååå underbart skönt att slippa jobba till stängning. och eftersom jag är världens tråkigaste och tröttaste människa nu för tiden så har jag bestämt att jag ska fara hem och vila då. =)

baby slutar fyra. har inga planer för helgen. tanken var att vi skulle åka till stugan. skulle vara rally där, men det vart inställt, så nu vet jag inte. ikväll ska vi nog bara vara hemma och mysa.. känns otroligt skönt. hoppas bara att baby också tycker det är lika skönt, han brukar ha en tendens att bli uttråkad sötnosen...

varenda dag visar han mig på ett nytt sätt varför jag älskar honom så mycket.
imorse började han klockan sju. så trax före sju gick han ut till garaget för att fara på jobbet. jag började som sagt åtta och min buss går tjogo över sju.
efter en stund kommer han in igen och säger:
- det är så himla kallt ute, så jag kan vänta på dig så du inte behöver stå ute och frysa och vänta på bussen, så skjutsar jag dig.
jag älskar honom! han är alltid så omtänksam och go. den bästa av dom bästa!


och igår fick jag ett väldigt underbart brev!!

eller både jag och martin fick det. från min gumma malin och hennes micke, med ett sött litet brev och en massa mysiga kort på oss allihopa från när de var hos oss och hälsade på. sötnöten min! blev så rörd att jag höll på att börja gråta! =)

och snart bor de här. min själsfrände kommer bo så nära att jag kan träffa henne vareviga dag om jag vill!! lyckan är gjord!



Kommentarer
Malin

jag läääängtar såååå efter dig, så du kan inte ana!!!
Älskar dig mest!!!

2007-01-12 @ 11:32:45
URL: http://alltomalltochinget.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar