åter på arbetet

ja tyvärr så är nu ledigheten över för min del..suck.. känns ganska okej, men vem är inte hellre ledig??
dessutom jobbar jag heltid denna vecka..kan behövas med tanke på att det är månadsskifte..får väl se hur mycket det blir. idag kommer nog vara den värsta dagen. klockan nio (om 15 minuter) öppnar vi dörrarna.

nyårsaftonen blev bra. bättre än väntat. dock blev det aningens stressigare än planerat eftersom baby åkte på jobb på morgonen, men det slutade bra i alla fall.
anlände till bjummis kring tvåtiden och eftersom jag varit så smart att jag gjorde klart potatisgratängen redan kvällen innan så var det bara att ta det lugnt. såsade på och satte oss vid en eld på eftermiddagen innan det var dags för maten. åt tills vi alla höll på att sprängas och konstaterade att efterrätten som carro gjort inte fick plats i någon av våra magar..
efter det gick vi åter ut och satte oss vid en brasa där vi sen spenaderade resten av kvällen, tolvslaget och fram till tre på morgonen. då begav vi oss in för att spela lite spel. jag och baby förlorade hela tiden, men eftersom det var så skoj så gjorde det oss inget..=)
slocknade kring sex på morgonen och var sååå trött dagen efter.
tre par gick omkring som 6 st zombies i stugan...=)
kring sextiden på kvällen åkte jag och baby hem. alla andra hade redan åkt då..
kom och och mös med kissarna, kollade tv och myste i sängen..det var med andra ord ett väääldigt lugnt tempo denna dag.

började klockan åtta idag. när jag klev upp halv sju var baby fortfarande hemma. han bestämde sig för att komma lite sent till jobbet så jag kunde åka med honom. sötnos! och nu är man som sagt här...

är sååå sugen att gå och kolla vad alla affärer har fått in för nya kläder, men jag törs inte.. hade inte dåligt med räkningar denna månad så jag måste försöka hålla mig är jag rädd.. hoppas att dte blir väääldigt mycket att göra i dag och resten av veckan så man inte behöver fundera på det så mycket. ja, jag har ett beroende..

så nu är ett underbart 2006 slut och detta kanske är början på ngt nytt? självklart är det väl alltid nått nytt som kommer hända, frågan är bara hur mycket?

ska hämta mig en kopp kaffe till nu. jag är trött och inte alls laddad för denna dag, men å andra sidan har jag inte så stort val..

ska försöka ladda upp bilderna från diverse fester och annat när jag kommer hem..är dålig på det, jag vet. jag lovar. detta år ska jag försöka bli bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar