återkommande

då skriver jag väl igen då. lite lugnare här på jobbet igen...skönt, för som sagt har jag INGEN arbetsmoral. har inte haft det sen jag kom tillbaka från semestern..konstigt, det är inte jag.. men jag tror jag vet vad det kan bero på..

igår myste jag och baby på på förmiddagen. kring tretiden ryckte vi upp oss själva och for iväg och köpte expanderplugg för att kunna sätta upp tv:n. men tanke på hur slöa vi båda varit hela helgen så konstaterade vi att om vi fick upp tv:n ( en av en miljon saker vi skule göra) så är vi nöjda=)
men, tro det eller ej. vi hann med en massa. plockade undan julen (underbart), storstädade, fick upp tv:n på väggen, fick upp tre tvalor i vardagsrummet, baby grejjade med en massa sladdar som varit alltför synliga, tvättade två maskiner, möblerade om gästrummet...hmm...tror det var allt. och efter allt det var klart tog vi oss en promenad.
det är ju sååå underbart när man har så nystädat och fint hemma. så nu vill jag bara hem. nog för att jag hade velat det även om vi hade haft stökigt. =)

nu kan jag även meddela alla hur oerhört lycklig jag är!! en av mina högsta drömmar har slagit in! min snutta, min allra allra underbaraste och mest speciella vän ska flytta hit igen!! jag törs knappt hoppas, även fast jag vet att det mest troligt blir sanning alldeles snart. jag är så lycklig att det inte går att beskriva med ord! och baby också. =) visst förstod jag att han skulle bli glad för min skull, men han blev även glad för sin egen skull. så kul att se!! =)
så snart gumman!!

nu ska jag gå och vara lite mer lycklig...=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar