bra!

idag är det en bra dag! äääntligen känner jag mig glad igen!!
det enda jag har kunat uppskatta senaste tiden är att komma hem från jobbet och träffa min man och sen sova...kul tjej va? igår kände jag att nu orkar jag inge mer..ingen glädje..missuppfatta mig rätt, jag är lycklig. oerhört lycklig över en massa saker, jag har bara kännt lig lite konstig på senaste.
men nu!! kanske är det för att det är fredag, jag vet inte, men idag är jag glad!
jag sitter här på jobbet och kan uppskatta att vara här. uppskatta att jag kan allt, känner till vart det mesta finns och att jag känner mina arbetskamrater.
hade även ett väldigt bra snack med älsket igår. f-n vad jag älskar honom!!!
kroppen är kanske inte riktigt som den brukar just nu, mycket som händer och sker som man inte är van vid och som man inte vet hur man ska tackla..

ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, men kanske köpa hem lite kinamat och hyra nån film och bara ta det lugnt. och ska jag försöka hålla mig vaken!!

sista dagen till fem nu och nästa vecka jobbar jag bara till två. skönt!! nu ska jag ta mig en kopp te och mysa på och njuta av mitt återigen lyckliga jag!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar