dålig uppdatering

har vart dålig på att uppdatera på senaste...jag vet, men jag ska försöka blir bättre.

helgen har vart väldigt lugn och skön. har bara vart hemma och myst.
yanken var att vi skulle fara på ikea och köpa sänge men det hade FORTFARANDE inte kommit in..så det slutade med att vi beställde den istället..går nog snabbare så. längtar nu med andra ord tills den kommer så vi äntligen får klart i sovrummet.
beställde även en sänk till köket som kommer passa superbra. visst, kanske lite tacky med ikea. kan känna mig lite less på det ibland, men just nu är det mer en prioriteringsfråga om vad pengarna ska läggas på. och just nu finns det viktigare saker än dyra möbler...

som sagt har helgen vart lugn. har mest bara sovit, myst och kollat film. har blivit en del promenader också som resulterat i rödrosiga kinder då det äntligen vart lite minusgrader. dock är de borta och återigen ligger det runt nollan...suck..
i går kom frida förbi och kollade film med oss och hade med sig den godaste chokladpäron pajen som jag någonsin ätit. hon räddade min kväll! =)

nu ska jag ta och jobba lite ,även fast arbetsmoralen är långt ifrån på topp...återkommer senare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar