härlig vecka

ja, trots att det är måndag kan jag idag konstatera att det inte känns allt för tufft att jobba, att kliva upp och att vara.=) dels jobbar jag till två denna vecka, solen skiner ute, kallt men sol, och jag känner mig piggare än på länge. (dock fetare också)

idag ska jag bara direkt hem efter jobbet, ta mig en promenad i solen och sen hem och laga middag. ska bli skönt. trots att det är meningen att jag ska bli fet nu kan man ju kanske försöka göra NÅN vettig sak..=)
sen blir det nog bara att ta det lugnt. M ska iväg ikväll till en vän så jag ska nog mysa på för mig själv. (sova) för även fast jag känner mig piggare kan jag inte säga att jag är PIGG!....

läste en blogg idag...jag vart oerhört berörd. dela skriver hon så vackert, dels känner jag igen mig i otroligt mycket av det hon skriver. trots att den människa vi förlorat inte alls symboliserar samma sak i våra liv och egentligen inte går att jämföra med varandra så är det trots allt en familjemedlem och ngn som kommer saknas för resten av våra liv.
hon som skriver hittar du på : http://emelieohlsson.blogg.se/ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar