helg

helgen är här..men är snart slut!! suck..den går alltid lika snabbt..
igår fick vi besök av calle och sedan begav vi oss till carlsson och cissi. sassa och sebbe var där..satt och surrade där ett tag och sen skulle vi gå på bishop, men där var det fullt så de andra gick vidare och jag och baby tog en liten cheese och en taxi hem=)
slocknade på soffan med en gång till rocky..helt slut.

idag har vi vart på kalas för julia som fyllde tre. sötnosen! =)
har bara slappat ikväll och nu blev jag precis solo när martin o calle for på fest.
sak mysa vidare i soffan med en beckfilm..eller kanske nån annan. beck kan vara lite för läskig att se själv..ja jag vet, jag är en fjant...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar