monday

måndag, och återigen stägningsvecka..suck..det är det värsta jag vet. är sååå segt att vara här på eftermiddagen. usch..

igår var vi på middag hos farmor med pappa och rut. vart bjuden på gomat bestående av lax på saltbädd, potatis och romsås. åt tills jag höll på att spricka och vart sen informerad av att det skulle bli efterrätt..vilken TUR att jag har en xtra mage för det! =)
vart kvar där tills strax före åtta och sen for vi o handlade. mysigt att handla så där sent på kvällen faktiskt.=) sen när vi var på väg hem kom älskade M på att vi skulle inhandla plädar till bilen efter att jag konstaterat att det är föga roligt med skinnsäten och kjol när det är 15 grader kallt..=) sötnosen tyckte inte att jag skulle behöva frysa om gumpen nå mer.

när vi kom hem började med projekt rensa ur och skura kylen. kändes som att den var superäcklig och det luckatde nått konstigt där..förmodligen bara jag som inbillade mig eftersom M inte kände nått, men...skurad och ren är den nu i alla fall. skönt!!
köpte 2 hg!! ostsalami också när vi var och handlade. en hel buke med salami, trodde inte det skulle bli så himla mycket, men det är ju bara sååå gott!!! går och snaskar av den hela tiden.=)
och min andra craving är korv och mos..jesus så gott det är med korv och mos!! och pulvermos, inte vanligt....

nu måste jag jobba lite...folk som väntar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar