morgontrött

sitter här vid köksbordet och har precis tvingar i mig lite frukost... väntar på att A från jobbet ska komma och hämta upp mig här ute i skogen. har arbetsplatsträff idag hela dagen ute vid isbrytarna så jag var tvungen tigga lite skjuts...
tungt att sitta i möte hela dagen...suck..känns precis som att det är en sån där dag då jag omöjligt kommer kunna hålla ögonen öppna..pluset med detta är i alla fall att man kan ha mjukiskläder på sig! skönt! otroligt mysigt att glida in i myskläder på morgonen!

slutar egentligen två idag, men eftersom vi nu har denna APT så kommer jag få gå till minst fyra,.,.suck,,visst är det bra med komptimmar, men ibland vill man bara sluta tidigt istället..sånt här händer alltid på mina korta veckor..suck..

inga planerade aktiviteter i helgen förutom söndagsmiddag hos farmor på söndag..
skulle gissa att det blir att ta det lugnt..
kanske gå på bio. nya rockyfilmen har ju premiär idag..och eftersom jag alltid äääälskat alla de filmerna så är det ju en film jag bara MÅSTE se!

nu ska jag borsta tanden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar