som vanligt

hann jag inte med att lägga in nå bilder från kameran igår... dock la jag i alla upp bilderna jag fick av gumman. bättre än ingenting.

smet lite tidigare igår. halv fem kom älsket och hämtade mig och sen bar det av hemmåt för att laga mat. vrålhungrig!!
efter det blev det bara slappande. ugly betty och greys anatomy gjorde att jag satt bänkad framför tv:n.

vaknade inatt och såg att jag hade de två små sötaste kisseungarna alldeles intill mig. sååå mysigt. där låg vi alla tre på mage. de så nära mig som det bara gick och jag så nära dom som det bara gick=) var pigg imorse när klockan ringde, faktiskt. var det även igår. så mysigt när man känner så och kan ligga kvar och mysa med baby och alla som ingår i vårt lilla zoo.

måste väl jobba antar jag....suck...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar