trött

jag är så trött att det svider i ögonen mina...suck..
jobbig kväll igår. förvisso även bra med betty och greys, men sen jobbig..usch..är så trött på att känna så här. eller snarare är jag trött på att vara labil..jag har varit det tidigare i mitt liv och jag vill inte dit igen..
jag vet ju vad det beror på, men i alla fall.känns inte bra..
pratade med baby igår i alla fall och efter det kändes det bättre. MYCKET bättre. viktigt för mig att han förstår..
snacka om att man kan gräva sin egen grav. eller jag kan då göra det i alla fall..när jag är deppig och ledsen finns det absolut INGENTING som är bra..
jag var missnöjd med oss, med mina vänner, mina syskon, mina föräldrar, mitt liv...
egentligen är det inte så, men...åh! blir frustrerad när jag inte kan förklara med ord vad det är jag känner!!! efter att ha pratat med baby vart det bättre i alla fall. han behöver bara hålla om mig eller stryka mig över håret och viska i mitt öra så blir jag genast lugn igen..han han en otrolig förmåga att lugna ner mig. och det är en av de miljarder saker jag älskar honom för...

så med svidande ögon och en alldeles utmattad kropp ska jag försöka orka mig igenom denna dag på jobbet...gladare, men utmattad..det är tungt att vara ledsen...=/


Kommentarer
Sassa

Hej gumman! Vad trist att du mår dåligt =( Men vilken klippa till karl du har! Ses vi imorgon då? Det är ju bara att du hör av dig om du inte känner dig upplagd imorgon, jag förstår. Älskar dig! Puss och kram!

2007-01-31 @ 09:30:09
Anna

Sassa: Sötnos! tack för att du förstår, men nog ska jag träffa dig alla gånger! =) ska försöka hitta ett par brallor på stan imorgon som passar över tjockmagen..=) älskar dig med raring! pusspuss

2007-01-31 @ 09:57:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar