allergi!!

nu är jag less på detta f-bannade kliande i näsan. och kliar det inte i näsan så kliar det i ögonen. nyser konstant och har snart sår i näsan för allt kliande...suck..
förstår inte ens vad det är jag är allergisk mot. började för 1 vecka sen kanske. vad kan det vara? kan det vara ngt som har med graviditeten att göra kanske?
ska försöka pallra mig till ett apotek i alla fall och köpa klarityn. jag börjar så och om inte det hjälper får jag väl gå till en doktor..

fick i alla fall slut på tråkigheten sist jag skrev. vi for på max och köpte med oss en sallad för att sedan åka vidare till Lulviken. blev inget badande, men åtminstone ett avbrott.
fick min man att faktiskt ta det lugnt sen när vi kom hem. har kastat lite pil och vilat middag. nu håller vi på att grilla och sedan ska jag ta mig ett varmt och mysigt bad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar