allt var bra

det var som misstänkt mängden fostervatten som gör mig stor. inget att göra ngt åt och ingen fara.
fick se Liten i alla fall! en stor gäsp fick vi se...var nog en morgontrött liten rackare som var där inne.=)
började må superilla när jag låg där på rygg så jag var tvungen rulla över på sida..kallsvettades och blev riktigt dålig, men det gick över.
läkaren sa i alla fall att det inte var någon fara alls, utan att lillen hade en massa plats att busa omkring i därinne. och att jag kanske inte känner hur mycket liv det är alla gånger i och med att det är så långt till väggarna. men nog tycker jag det lever om mycket, så det är nog lika bra att det är långt!=)

nu ska jag få på mig en bikini, slå på en härlig playlist och sedan slänga mig med min snart utlästa bok i solen.


Kommentarer
Mia

Härligt att allt var bra med Liten!
Vi är nyss hemkomna från Arons. Emil älskade det men jag är mer tveksam, så MYCKET folk. Nä, tacka vet jag en vanlig badstrand!
Kram

2007-07-03 @ 15:51:16
inger

Skööönt att allt var bra. Har varit och shopat liiite till till beben.... är juuu så jäkla kul!!! tänkte kolla om du var hemma imorgon kväll... eller någon annan dag..... Puss och kram /Inger

2007-07-03 @ 16:58:26
Anna

Mia: ja jag är nog villig att hålla med dig. ska på ngn strand på torsdag med en kompis. skönt att kunna gömma sig lite och vara lite anonym..=) fast jag har ju faktiskt tillåtelse att vara fet just nu ;)
kramar
Inger: men herregud! känns som att du shoppar mer än oss=) men jag håller med, det ÄR kul!! =)
imorgonkväll är jag hemma. det hade passat perfekt, martin ska o köra gocart efter middagen. kanske att jossi är här då men det gör kanske inget? vore sååå kul om du kom hit!!
puss och kram

2007-07-03 @ 21:16:55
inger

Men jättekul om Jossi också är där :-) Ringer dig när vi har ätit... och sedan kommer jag. Kramis

2007-07-04 @ 07:16:33
Anna

inger: låter jättebra det!=) kramar

2007-07-04 @ 11:05:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar