allvarligt

blir inte less låten!!
goosebumps varenda gång! mmmm....

hemma igen nu. lunchad. (ja jag vet att klockan är fyra..men vi har lite konstiga rutiner här nu under semestern)
blir sen middag. ska göra hemmagjord pizza.
jossi kommer ikväll. skulle inte käka med oss, men om jag känner henne rätt kommer hon vilja ha ändå när vi väl ska äta=)

M är ute på gården och gräver. jag känner mig hemsk som inte kan bidra med ngt..
är så trött hela tiden nu. det har verkligen kommit tillbaka...inte kul, men jag visste ju att det skulle bli så så jag hade ändå räknat med det.
ska slänga mig på soffan nu, och jag skulle gissa att det inte kommer dröja länge innan jag sover sött.....



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
madde

Oj vad du hade hunnit updatera=) Jag har verkligen legat på latsidan känner jag. Tror jag ska skriva några rader ikväll. Har haft fullt upp hela dagen.
Vars hittade ni erat badkar ni har beställt och vad kostar det?=)
Vi ska renovera badrummet nu snart och är också ute efter ett bubbelbad=)

2007-07-12 @ 17:57:56
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

Madde: jo men det är ju så korta inlägg=)
vi hittade badkaret på importlagret, de har verkligen bra priser jämfört med andra. du kan kolla deras hemsida: www.importlagret.com
annars har bestprice på bergnäset också ganska bra priser och fina badkar.
vårt kommer kosta 11.000 allt som allt...
nu ska jag kika om du hunnit uppdatera! =)

2007-07-12 @ 19:28:40
Sanna

Hej Anna! Vilken underbar blogg du har, jag läser den varje dag. Och superfina bilder du har! Är också gravid och ska ha barn i september. Ha det så bra!

2007-07-12 @ 22:55:16
Anna

Sanna: tack!! =) känns som att den är ganska tråkig ibland...men tack! =)
vilken vecka är du i? är du från luleå eller? har du ngn blogg? (tusen frågor) =)
ha en bra kväll!

2007-07-12 @ 23:29:08
Sanna

Anna: Jag går in i vecka 31 nu,¨så det börjar närma sig verkligen. Är nervös inför förlossningen, man har ju läst alla "skräck" historier:).Är du nervös? Jo jag bor i Luleå, vi har nyss köpt hus i Rutvik. Visst har ni också ganska nyligen köpt hus? Vad är det för hus? Nej jag har inte någon blogg men har tänkt att kanske skaffa men vet inte om jag kommer orka skriva så mycket som du:) Ha det bra!

2007-07-16 @ 09:52:03
Anna

Sanna: då är vi ju nästan samtidigt.=) v.32+6 idag. jo jag är väldigt nervös inför förlossningen...usch. men ju närmare det kommer detso mindre faktiskt. var värst i början. kanske för att man insett att det är oundvikligt. men nervös är jag, det kan jag lova!! vad är du mest rädd/orolig över?
i rutvik?? se där, vi bor också i rutvik=) vart nånstans bor ni?
vi bor längst ner. står 2 gröna hus bredvid varandra som delar garage, inga hus nedanför, bara en massa träda.flyttade hit i november..
ha en bra dag!!

2007-07-16 @ 13:35:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar