ändrade planer

blir inget grejande på gården idag. är för blött. gräsmattan blir förstörd..

vaknade kring nio och klev upp. tog med mig täcket och slänge mig på soffan där jag sen sov fram till halv elva och M väckte mig och hade gjort frukost. älsk!!
nu sitter vi vid köksbordet båda två. M gör sin tidrapport och jag har löst korsord, kollat i Elloskatalogen igen och nu med datorn.

blir att fara på lite småärenden runt stan idag. bland annat kronan och slänga lite skräp och handla kattmat. annars blir det nog lugnt. ganska skönt att slippa känna ngn stress. det är ju trots allt semester! =)

försöker febrilt få hem filmen Step up. har hört att den ska vara bra och eftersom jag är en sucker för dansfilmer så....hade vart mysigt att se den ikväll.




Kommentarer
Sandra

Kul att se att det är nån annan än mig som är en sucker för dansfilmer ;-) Trodde jag var ensam i denna värld...hehe....

2007-07-12 @ 13:00:01
URL: http://sandrasdagar.blogg.se
Anna

Sandra: jag och mina systrar är alla suckers=) det bästa vi vet!! =) kommer nog från mamma skulle jag gissa=)
har du tips på ngn bra då?

2007-07-12 @ 16:06:15
Veronica

Hej. Läste att du försöker få tag på filmen Step up, om du vill så har jag den. Du får gärna låna den. Ha en bra helg!

2007-07-13 @ 08:13:08
Sandra igen...

Jag inte lyckats hitta så många dansfilmer´. Har bara sett Step Up, Save the last dance , You got served..Hmm..Ja, tror det var dom :-) Men sen finns det ju en massa filmer som är bra :-)

2007-07-13 @ 14:27:38
URL: http://sandrasdagar.blogg.se
Anna

Veronica: tack! men nu har jag faktiskt fått tag på den. ska se den i kväll=)
men tack ändå!!
Sandra:har du sett Honey? om du inte har sett den så är det verkligen ett måste!! sen har vi ju klassikerna: dirty dancing och flash dance. plus att jag har dvd:n med Bounce. sjukt bra. var och såg de i kulturhuset när de var där. grymma!!
har hört att det kommit en save the last dance 2 också...

2007-07-13 @ 15:24:25
Sandra

Jaa, Honey har jag sett...glömde bort den, trots att jag såg den på TV för nån dag sen :-) Och Dirty dancing, är jag lite glömsk eller? Hehe. Bounce är ju sååå grymma på att dansa....helt galet duktiga! Tänk om man kunde röra sig som dom :-) Save the last dance 2 är det ingen idé att du ser, den var riktigt kass.... Gillade den inte alls...

2007-07-13 @ 19:33:16
URL: http://sandrasdagar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar