besök o badkar

nu är allt besök hemfaret...
de första for för ett par timmar sen, slockande snabbt efter det. totalt däckad.
när jag klev upp igen hade Johan och Linnea på besök.=)
nu har även de farit hem och jag ska ta och börja med ngn middag medans M grejar med badkaret som nu äntligen är på plats! =)
elen är inte dragen och det kommer vi behöva hjälp med, men det ska nog gå att bada ikväll i alla fall. dock utan bubblor, men ändå!
så det är det som är planerna för kvällen. hittils i alla fall.
middag.
sedan hade jag tänkt gräva fram lite ljus och ställa fram så vi får mysa i ett bad lite senare, och sen hoppas jag att vi ska se filmen Step up. vill verkligen se den nu.

sitter och lyssnar på lite skön musik som vanligt.
muntrar upp matlagningen!


Kommentarer
Anonym

Vad spännande med nytt badkar=) Det lär ju vara hur skönt som helst att bada i!
Vilken fin magbild du hade lagt in tidigare. Skulle också behöva ta nya bilder, men har lånat ut kameran till min syster i helgen!=)
Hoppas du och magen mår bra!

2007-07-14 @ 23:51:56
Anna

jo det var underbart! dock ingen el än så det blev inag bubblor.=)
har du ngn blogg då? alltid roligt med bilder och nya bloggar=)

2007-07-15 @ 11:17:59
Linda

Vars har ni köpt badkaret? Hur mycket fick ni ge för det?

2007-07-17 @ 17:56:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar