beställt

nu har jag beställt de 3 skorna från skopuntken som jag visade tidigare...
ska skicka tillbaka de från ellos när de kommer, om jag inte kan avbeställa de. (har mailat ellos och frågat)
tyvärr har jag ju lite svårt just nu med provandet av skor, men jag antar att jag frå prova så gott det går och sen chansa. annars finns ju alltid tradera. (en väldigt bra sida)

jag har verkligen inte mycket kläder kvar som passar nu....i princip alla mammatröjor jag tidigare köpt är för korta nu. klänningar och en del tunikor går bra fortfarande, men hur kul är det med så få plagg som passar? men det är heller inte kul att lägga ut en förmögenhet på en massa mammakläder.
om jag nu handlar nå mer mammakläder ska jag verkligen försöka se till att det blir så mycket basic som möjligt, får förr eller senare ska vi ju ha en till liten knodd, så då har man förhoppningsvid det mesta man behöver. både i klädväg och babyväg.

eftersom jag då fortfarande har 30% på ellos när jag inte ska ha skorna, så funderar jag på att beställa en babyoverall som vr himla söt. kan dock inte bestämma om jag ska ta en brun eller en vit. vit är ju himla fint, men kanske lite opraktiskt. brunt är fint, och förmodligen kommer jag tycka det är ÄNNU finare till hösten, så det blir nog en sån...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar