dagens mage

ja, så kan man väl kalla det. istället för dagens outfit så får det bli så=)
skulle lägga in de tidigare, men batteriet till kameran tog slut.

har grejjat med middag efter min siesta. blev ris o kyckling med currysås o grönsaker. mums!
sen middag som vanligt, kring nio..
har sen grejjat med sängen. eller M har gjort det, jag har suttit och tittat på. har ätligen lagt in ribborna som skulle vara där från början, men som vi struntade i. så nu är sängen minst 1 dm högre, vilket gör det mycket lättare för mig att ta mig upp på nätterna. (som en pensionär)

fick tips av sassa att det var 30% på valfri vara på ellos. hade glömt bort det. skulle först beställa en svart jacka, men kom på att jag har en liknande som jag köpte i fjol, plus att jag ju inte riktigt vet vad jag kommer ha för size på min kropp efter allt detta....så istället blev det ett par nya stövlar. snygga i brunt, men eftersom jag har ett par i brunt som jag fortfarande gillar, så testar jag svart. rädd att de ska se tantiga ut, men då får jag väl skicka tillbaka dom.
de här är det:



så till dagens mage då. skönaste klänningen! (nästan det enda som är skönt nu mer...)
och så jag då. osminkad och nyduschad...men ändå lite sommarbrun färg kvar på kinderna.

 




Kommentarer
Junitjej

Vilken härlig mamma-mage!! När är det dags?
Vad tycker du?
http://junitjej.blogg.se/1184279493_vilken_frg.html#comment

2007-07-13 @ 23:25:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Mia

Vad fin mage!
Kram

2007-07-14 @ 00:02:59
Anna

junitjej: hmm, jag ska nog inte säga nått om länken. inte riktitgt min stil för att uttrycka det milt=)
det är dags i september. nedräkningen har börjat nu=)
Mia: tack!! =)

2007-07-14 @ 10:19:03
Linda

Fin mage Anna! Ser ut som en typisk pojkmage:)

2007-07-14 @ 18:31:34
Anna

Linda: tack vad gullig du är! =) en pojkmage? ja, jag tror att det är en liten grabb därinne faktiskt.=)
Linda...vet jag vem du är kanske?
ha en bra dag!

2007-07-15 @ 11:19:28
Linda

Ja du kanske vet vem jag är. Har gått samma klass med Malin under alla skolåren. Heter Fors i efternamn. Ha en bra dag du med!

2007-07-16 @ 09:30:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar