dåligt...

med inlägg idag.
har verkligen varit en soft dag.
spenderade första halvan i sängen. underbart skönt att bara kunna ta det lugnt och slappna av.
andra halvan har spenderats på stan med älsket och sedan på middag hos hans pappa och Helena.

har idag fått kryssa av 2 saker till från babylistan. köpte amingspump och tvättlappar när vi var på apoteket. handlade även Gaviskon för min halsbränna.
gjorde av med lite presentkort på Miqoue.

- 2 st svart/vitrandiga kökshanddukar
-grillvante
-shot-spel
-slickepott

var sen på hm för att handla lite mammakläder. har ju som sagt inte mycket som passar nu för tiden..blev en del.

-vitt linne
-brunt linne
-brun t-shirt
-svart basic klänning
-svart t-shirt

bara basic, men jag kan ju inte gärna gå naken...
har fastnat för brunt. det är såå fräscht på sommaren. vet inte om det har att göra med att det är snyggt till en brundbränd kropp, men jag gillar det. även guld och träsmycken är en favorit såhär på sommaren. så ett par nya guldringar till öronen blev det också. halva priset på ur och penn där M även hittade sig en klocka.

sedan vidare på middag där vi varit tills nu. mysigt.
nu ska vi mysa vidare i regnvädret. och kanske får jag mig en tripp till ikea imorgon. (hoppas!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar