full rulle

har vart en fullspäckad dag.
började med att sova länge..=) åt god frunch bestående av ostfrallor med massa gott på. mums!
iväg för att hämta pappa och rut på flyget, kaffe hos dom.
var och kollade om badkaret vi bestämt oss för fanns inne. det gjorde det så på fredag ska vi hämta det. gissa vad vi ska göra på fredagkväll??? =) om nu allt går som det ska vill säga!

hem och ser att provglasögonbågarna kommit samt ellos höstkatalog.
jesus....sååå mycket fint i ellos katalog. vill beställa för ca. 4000:- plus ett par stövlar för 1200:-. jag vet, detta kommer inte på fråga, men man kan väl få drömma i alla fall??
känns ju extra kul också så magen kommer vara borta då. (äntligen!!), och då menar jag gravidmagen och inte det som sen sitter kvar. men det ska kämpas bort det med!

sen har jag varit hos sassa och myst på. blivit bjuden på tacos, surrat, gosat med kissen och sen...tro det eller ej...har vi varit på bilbingo i måttsund!! men ingen vinst tyvärr....de där 15.000 hade suttit väldans fint kan jag lova...
var en himla mysig kväll i alla fall och nu är det snart läggdags. hinner knappt med dagarna känns det som.

imorgon blir det att jobba på gården. M grejer nu med traktorn och jag hoppas att det finns något att hjälpa till med imorgon....
nu ska jag ta mig en låååång dusch och sedan krypa ner i sängen.



P.S vad gör man när inte ens mammakläderna räcker över magen längre?? klänning varje dag? kul.....magband har jag men vad trist det är...DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar