fullspäckat

dagen har verkligen varit som ovanstående. eller egentligen inte, har tagit det lugnt, men ändå gjort en massa.
började dagen med att Azlan kom in och kräktes 3 ggr i sovrummet. till råga på allt en hel råtta. uäh! tur att min man inte är så känslig...
somnade om från och till en massa gånger innan vi väl steg upp kring 11 snåret. var så mysigt att få ligga kvar och bara vara.
gjorde oss iordning och for till ikea. mysigt, men jobbigt.
har handlat en del. tyvärr fanns det inte så mycket som jag hade hoppats på till barnkammaren, men lite gran hittade vi i alla fall.

-spegel till hallen
-diskställ
-nya djuptallrikar (svarta)
-nya skålar/djuptallrikar (vita)
-sänglampor
-2 st förvaringsboxar till barnkammaren (en blå och en rosa) =)
-liten söt rislampa till barnkammaren
-4 st badlakan till Liten (2 st limegröna, 2 st vita)
-klädhängare (som man hänger på dörren) 1 till oss, en till Jossi
-galgar (behövs alltid)

det var nog allt tror jag....

har nu precis ätit middag. blev aningens sent. stannade till i töre på vägen hem.
regnar och ruskar ute, sådär så det känns höstmysigt inomhus. mysigt att få tända lite lampor. jag menar inte  att jag vill ha höst nu, sommaren har ju bara börjat, men ngn dag är det mysigt.
nu ska vi fortsätta boa lite här. senare blir det nog att slå på en film och bara ta det lugnt. mig kropp behöver nog det....=/

jag älskar min man! måste ha mest tur i världen tror jag....

och Liten: kom ut nu! vi längtar efter dig!!



Kommentarer
inger

Neeej... liten får inte komma ännu.. men snart :-) Vi har skottat jord i regnet och sått gräsmatta... visst låter det kul ;-/ Nåja... nu är det snart klart... liiite till och sedan är det bara till att vänta på att det ska bli grönt och fint... ni måste komma över och titta... Ha en skön kväll... puss och kram

2007-07-07 @ 22:54:07
Anna

Inger: det ska vi absolut göra! men vi kanske väntar tils du har semester??
hoppas att det gick bra med allt!
puss och kram

2007-07-08 @ 12:59:01
Mia

Jag håller med, -Kom inte ut än, du är inte riktigt färdig än!!!!
Kul med IKEA. Jag skulle oxå vilja fara dit. Vi ska åka upp i veckan så vi kanske tar oss en tur till dit då. Emil skulle behöva lite nya leksaker därifrån.
Ha det bra!

2007-07-08 @ 21:09:20
Anna

mia: nej okej då, jag får väl hålla med om att det vore att föredra om h*n väntade lite med att komma....=)
jo det är mysigt med ikea, vi for dit och skulle handla 1 spegel och 1 badbalja...blev lite mer dock.....=/
kramar

2007-07-09 @ 00:14:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar