härlig sommardag

har spenderat hela dagen tillsammans med lillasyster Jossi.
har solat, käkat salladslunch, tagit en promenad, ätit glass, surrat, målat naglarna m.m. en riktigt mysig dag helt enkelt.
M kom hem med mat från dagobert då ingen av oss orkade ställa sig och laga middag. man blir inte direkt hungirg heller när det är så här varmt. Jossi åkte med M när han for och skulle köra gocart med grabbarna.

inger kom på besök med en massa fina presenter till bebben! så fina.
fick ett till set sängkläder till spjälsängen. riktigt riktigt fina! i limegrön..perfekt!
fick även bebiskläder. ett set med riktigt små kläder och ett set med lite lite större. (kommer med bilder imorgon)
sen blev det en massa surr som alltid är lika mysigt med inger.

imorgon blir det stranden med sassa.
blir upphämtad och har till och med lyckats övertala henne att vi ska stanna och köpa en solstol till mig som jag kan ta med. (inte för att jag direkt behövde tjata.....)
ska bli mysigt!

nu ska jag snart sussa lite....sängen känns väldigt inbjudande efter en lång och varm dag.


Kommentarer
Inger

ALLTID lika kul att träffa dig... ja även Martin... synd att Jossi han åka hem... men det blir flera tillfällen. Ha en jättebra dag på stranden... å bli ännu brunare... Du är såå brun och fräsch... lite avunds blir man... ;-)
Puss och kram!!!!

2007-07-05 @ 08:12:10
Anna

inger: jag håller med, alltid lika kul att ses. tiden går så snabbt bara. synd..kanske hinner ses nå mer nu när du snart har semester. vi får se till att komma och hälsa på er tror jag minsann=)
har haft en underbar dag på stranden och har till och med lyckats bränna mig lite....
tack sötnos!brun kan jag väl hålla med om, men fräsch...hu fräsch är en blåval liksom??? =P
puss och kram!

2007-07-05 @ 18:35:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar