hemma igen

blev att stanna i bjummis efter att vi varit i töre.det var så mysigt. det går inte annat än ta det lugnt när man är där och det var precis det vi behövde. kom ganska sent, först kring åtta-tiden. myste med chips o godis och tv. somnade i älsklingens famn framåt småtimmarna.

vaknade till en skinande sol. äntligen sommar igen. men såklart är det en sån dag så jag inte alls vill vara ute. eller jag vill inte alls vara i solen rättare sagt. blir för varmt. provade sitta ute nyss och läsa lite, men jag pallar inte. så nu sitter jag här med M i i soffan och kollar på Formel 1, eller jag kollar inte direkt men....

var och hämtade mina 3 par skor som kommit från skopunkten. de var superfina alla 3 men jag kan ju inte prova de nu när jag är så svälld. så jag kan bara hoppas att de kommer passa, annars får jag försöka sälja de sen. hur länge brukar det ta innan alla vätska far ut kroppen när man fött?

nu kurrar magen. ska nog äta en sen lunch nu och sen ska vi ut och käka ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar