höst

trots att sommaren egentligen knappt har börjat har jag en känsla av höst hängande över mig. dock inget dåligt med det, jag älskar hösten. och ännu mer i år än tidigare år. vårt lilla mirakel kommer i höst.
sitter och myser i soffan och kollar lite höstmode, har gjort en inpackning och ska snart fixa naglarna. lite egentid behövs alltid. jag gillar modet som kommer till hösten. känns precis som min stil och det finns så otroligt mycket jag skulle kunna tänka mig att beställa. ska nog börja med mina beställningar så smått redan nu eftersom det är så himla mycket jag vill ha. lite svårt med storlekar, men vissa saker går ju bra i alla fall.
denna stil hade jag kunnat kopiera rakt av till hösten. ser exakt ut som jag känner mig:



det kommer vara mycket jag behöver nytt. dels kläder jag töjt ut nu under graviditeten, dels en massa basickläder. har gjort en lista över vad som kommer behövas i min garderob i höst:

- vida byxor
- bruna shorts
- leggings i alla de former och färger
- brun kofta
- bruna stövlar ( har redan )
- svarta stövlar (har nu, från skopunkten )
- grå stickad mössa
- tunikor i olika varma färger
- smala jeans (beroende på hur många av mina gamla jag kommer i)
- skjorttunikor (det är ju så snyggt med lager på lager)

egentligen en massa massa mer som jag vill ha, men...
ska nog beställa lite från hm idag. de hade en massa fina kläder till älsket också. ska vänta tills han kommer hem och sen blir det nog att skicka iväg en beställning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar