höstmörker?

som ni kanske märker blir det ganska mycket mindre bloggande nu när jag har semester. dels för att jag inte sitter framför datorn hela dagarna, dels för att det är fullt upp. ska försöka bli bättre än nu i alla fall...

igår var en mysig dag. var til holmsel för att hjälpa holger med en tv..gick inte bra alls. skulle sedan försöka hitta oss lite sten til slänten. gick inte heller..suck..
begav oss hemåt igen men var inte hemma förrän framåt tolv på natten.
ingen av oss kände ngn brådska att gå i säng så vi grejjade på med lite av varje. var sååå mysigt! vet inte riktigt vad det är, om det är det att det att man måste tända lampor för att det är så mörkt ute, eller om det bara är det att allt verkligen är klart nu, men det känns så himla mysigt och fint här hemma.

idag blev det att stiga upp ganska tidigt. fick skjuts till mina småsyskon där jag tillbringat hela förmiddagen. kollat löshår på internet, tittat på gamla foton, ätit varma mackor, gosats med kissarna...
sedan till bm.
allt var bra. hade bara gått upp 1 cm i sf-mått. skönt! det börjar stanna av verkar det som. och bara 2 kg på 1 månad. också bra. kändes som att det var så men jag var inte säker...
tog med journalen om vi nu ska åka iväg på semester någonstans.

har sen varit och ränt lite. köpt väggfäste till vår nya lcd-tv till sovrummet, försökt byta M:s klocka, köpt en babybok, handlat lite...
väl hemma blev det matlagning. köttfärssoppa. mums! sedan sov jag gott i sovrummet medans M har grejat och satt upp tv:n.
blev så himla fint med lampor och allt bakom.

ska kolla lite mer på internet nu efter löshår. är så sugen ¨på att beställa och göra själv...
får nog kanske vänta till löning...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar